Întrebări frecvente

1. CUM ACCESEZ PORTALUL HOLCIM DIRECT (www.HolcimDirect.ro)?

Dacă ai deja un cont de acces în Holcim Direct, trebuie să accesezi secțiunea „Autentificare”, din partea dreaptă a paginii. Introdu adresa de e-mail asociată contului și parola, apoi apasă butonul „Log on”. Dacă ești partener Holcim România și nu ai încă un cont în portal, poți solicita acces din pagina de Contact.

2. Cum îmi recuperez parola?

În cazul în care ți-ai uitat parola, accesează secțiunea „Autentificare” din partea dreaptă a paginii, din Holcim Direct.
Aici vei găsi secțiunea „Forgot password?” („Ai uitat parola?”). Odată accesată această secțiune, va fi nevoie să introduci adresa de e-mail utilizată la crearea contului. Parola nouă îți va fi trimisă pe e-mail.

3. Ce găsesc în portalul Holcim Direct?

Holcim Direct îți oferă o serie de beneficii și funcționalități:

  • Plasare comandă produse
  • Plasare comandă retur paleți
  • Informații despre comenzile deschise
  • Informații despre ultimele livrări
  • Facturi
  • Linkuri către alte servicii Holcim (Romania) SA: platformă contracte electronice, platformă facturi electronice
  • Linkuri către alte website-uri Holcim (Romania) SA
  • Documentație tehnică pentru produsele noastre
  • Nouăți despre produsele și serviciile Holcim
4. Cum plasez o comandă?

Prin intermediul Holcim Direct se pot plasa atât comenzi de marfă, cât şi comenzi de retur paleţi. Pentru ambele tipuri de operaţiuni există casete dedicate în ecranul principal, dar pot fi accesate şi din meniul Servicii.

Plasare comandă

Odată ce ai accesat această secțiune, vei avea de parcurs 3 pași simpli:

a) Selectare destinație: aici poți selecta destinația unde dorești să îți fie livrate produsele comandate.

b) Selectarea produselor și a cantităților. Produsele însăcuite se comandă în paleţi, iar cele vrac în camioane.

c) Specificarea datei de livrare. Pentru produsele vrac trebuie să alegi şi intervalul orar de livrare.

După selecţia produselor, ai la dispoziție două opțiuni suplimentare:

  • Poți adăuga un comentariu sau un mesaj către dispecerat;
  • Poți adăuga un comentariu pentru a fi tipărit pe avizul de însoțire a mărfii.

La final, se salvează comanda.

La salvarea cu succes a comenzii vei primi un număr de comandă client şi ai posibilitatea să o vizualizezi apăsând butonul (Închide şi vizualizează comanda).

Notă: Pentru comenzile EXW (pe care le vei ridica cu mijloace proprii) vei avea nevoie de numărul de comandă Logon (diferit de numărul de comandă client) şi de codul PIN. Le poţi gasi pe ambele vizualizând comanda.

Plasare comandă retur paleţi

Comanda de retur paleţi funcționează respectând aceiaşi paşi ca şi comanda de marfă. Singurul produs care poate fi ales în acest caz este paletul.

Trebuie să faci comandă de retur doar în cazul în care doreşti sa venim noi să ridicăm paleţii.

5. Cum pot afla care este statusul comenzii?

În meniul „Servicii” se află secțiunea „Status comandă”. Această secțiune îți permite să consulți comenzile tale și stadiul în care se află acestea.

De asemenea, poți filtra informațiile după număr comandă, data plasării, punct de livrare sau status.

6. Ce înseamnă „comandă deschisă” și unde o pot găsi?

O „comandă deschisă” este o comandă activă, care nu a fost încă livrată. Secțiunea „Comenzi deschise” poate fi accesată din meniul din partea superioară a paginii, selectând opțiunea „Servicii” și apoi „Status comandă” sau din caseta destinată secțiunii. Vei avea acces la toate comenzile tale.

În meniul cu casete din pagina principală sunt afișate comenzile active din ultimele 90 de zile și comenzile care se vor livra în următoarele 30 de zile.

Dacă vrei să afli mai multe detalii despre comanda ta, poți face acest lucru prin intermediul butoanelor „Arată Detalii ON/OFF” din casetă. Glisează butonul spre ON pentru a putea afișa sau ascunde informații suplimentare.

Dacă dorești să consulți mai multe informații despre comenzi, apasă butonul „Vizualizează”. Vei fi redirecționat automat în altă fereastră.

În următoarea fereastră vei vedea două casete diferite: una cu funcționalitatea "caută și selectează", alta în care se afișează rezultatele.

Caseta de căutare îți permite să faci o selecție, folosind diferite câmpuri. Funcționalitățile „Descarcă” și „Sortează după” sunt disponibile în această secțiune.

7. CE GĂSESC ÎN SECȚIUNEA ULTIMELE LIVRĂRI?

Secțiunea „Ultimele livrări” îți permite să vizualizezi detaliile referitoare la comenzile livrate cel mai recent (ultima zi de livrări).

Apasă butonul „Vizualizează” pentru a intra în ecranul cu toate livrările efectuate pe parcursul derulării contractului nostru. Această secțiune permite exportul rapoartelor de livrări cu informații în funcție de filtrele selectate, în diferite tipuri de format (.xls, .xlsx, .csv). Totodată, această secțiune oferă posibilitatea de a descărca avizele de însoțire a mărfii în format .pdf.

8. Ce pot vizualiza în secțiunea „Facturi”?

În secțiunea „Facturi” din ecranul principal poți vizualiza facturile emise în ultimele 30 de zile.

Apasă butonul „Vizualizează” pentru a intra în ecranul cu toate facturile detaliate, pe care le poți descărca în format .pdf sau sub formă de raport în diferite tipuri de format (.xls, .xlsx, .csv).

9. Cum pot să văd soldul curent?

În ecranul principal vei găsi caseta „Sold curent”. În această secțiune poți vedea detalii despre soldul disponibil și sumele datorate sau achitate. Apasă butonul „Vizualizează” pentru a vedea mai multe detalii legate de scandența facturilor, precum și instrumentele de plată.

10. Unde găsesc documentația tehnică?

În ecranul principal există caseta „Documentație tehnică” – aici vei găsi documentația tehnică aferentă tuturor produselor noastre, sub formă de documente .pdf.